66,903 Verified Client Reviews |
|
Sort by: |
I liked the color I choosemy hair had not been colored for years. How ever over time my hair has become too brassy looking 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
No fading!The color covered all my gray and did not fade. Now just tweaking the follow-up coloring. Thanks 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
ChangeI would like my color slightly lighter 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
ComlimentsI get a lot of compliments on the color. I think it could be a bit brighter with more copper, but it suits me quite nicely. 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
not happy with this at allsent 1 bottle for roots and charged best part of £18 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
Response From Our ExpertsWendie - We’re sorry that you were disappointed by the price your color application. We have reviewed your account and see that we have received your feedback and, per our Satisfaction Guarantee, refunded you for your color. Again, we apologize that you were unsatisfied with your experience. |
The ORANGE colorThe orange color I received was completely ridiculous. I had to bleach it off with another product. I was very disappointed and had to spend additional $100 to go back to my color. I don't want this product ever again! 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
Response From Our ExpertsIvona- We’re sorry that you were unhappy with your color results. Since the color did not turn out as you expected, we have reached out to you to discuss your hair color needs and how we can best assist you, per our Satisfaction Guarantee. Again, we apologize that you were dissatisfied with your experience. |
Still didn't cover grey but for a few daysStill didn't cover grey but a few days and fades fast. I would like to cancel my account 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
Response From Our ExpertsAimee - We're sorry that your most recent color order did not meet your expectations. Upon reviewing your profile, we see that a representative has cancelled your Auto-Delivery service, and credited your account with one complimentary hair color credit. Once your order processes, your colorist will review your comments and make any necessary adjustments to better suit your needs. We look forward to crafting your reformulation. |
Rapid color fadeColor faded rapidly from first wash. Roots were too light. Followed directions to the letter. Disappointed 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
Response From Our ExpertsBrandy - We apologize that your hair color turned out lighter and faded faster than you expected. We have reviewed your account and see that your colorist has received your feedback and, per our Satisfaction Guarantee, processed a complimentary reformulation formulated to even out your color. Again, we are sorry that you were unhappy with your color results and hope to receive your feedback on your reformulation. |
more red then I wantIt is still fading to a brown with a little more red than I want 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
Response From Our ExpertsGwendolyn - You'll be happy to know that the color can be adjusted at any time! Please feel free to contact us at our help desk or by speaking with a colorist as we're always happy to change your formulation to better suit your needs! |
Getting betterI attempted to adjust my color, but it still wasn't as light as I had hoped. I may just not color for a while and try again down the road. 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
Response From Our ExpertsAshley - We are sorry to hear that your hair color turned out darker than you expected. Per our Satisfaction Guarantee, we would love to send you a complimentary reformulated color that will provide your desired results. So we have credited your account for one complimentary hair color order. We have reached out to you with directions on how to redeem this credit. Again, we apologize you were dissatisfied by your results and hope to provide you with a color that can better suit your needs. |