66,903 Verificado Comentarios de clientes |
|
Ordenar por: |
GreyStill having issues with my grey coverage. I saturate my roots and stubborn grey. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
AwfulIt turned my hair pink.... it was supposed to be brown with a hint of red and when I was finished my hair was pink from root to ends. 1 de 1 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
Respuesta de nuestros expertosLene - We apologize that your color turned out differently than you expected. Per our Satisfaction Guarantee, we would love to send you a complimentary reformulated color to better suit your needs. So we have credited your account for one complimentary hair color order. Your colorist will review your comments and adjust your formulation and/or instructions for your next order before it ships. Again, we’re sorry that you were unhappy with your experience and look forward to crafting your custom reformulation. |
Stoked on eSalon!As a mom of a newborn & toddler - having custom hair color shipped to my door is amazing. I'm really happy with the color I've received. It matches my hair, covers the gray, & is easy to use. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
I like these hair coloring productsGreat cause lor 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Best hair color.Love the color just need more for the roots 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Color TrueLove e-salon color. It's true, looks great, and I always get compliments from my hairdresser about how good it looks even though it competes with her for business! 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
First time I ever colored my own hair and my hair is naturally Auburn.They did a wonderful job matching my Natural hair color. It was a wonderful experience. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Great Haircolor!So happy with results! 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Very good product for home useLove the products and how it arrives. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Good coverageGood coverage but its a lot darker than I wanted. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
Respuesta de nuestros expertosMorgan - We are sorry that your hair color turned out darker than you expected. Per our Satisfaction Guarantee, we’d love to send you a complimentary reformulated color that will provide your desired results. So we have credited your account for one complimentary hair color order. We’ve reached out to you with directions on how to redeem this credit. Again, we apologize you were dissatisfied and hope to provide you with a color that can better suit your needs. |