66,903 Verificado Comentarios de clientes |
|
Ordenar por: |
Great coverage and colorLoved the color and great gray coverage. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Perfect color!I was apprehensive regarding eSalon matching my hair color from a photograph & my stated preferences. Fortunately the folks at eSalon are doing a great job: my hair color looks better than when I went to a storefront salon! 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Better than professional salonI love my e salon products and the color is perfect - amazing coming from a redhead! My hair feels soft and there's no caustic smell. I really love the ease of coloring my hair this way!! 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Great color!Great job! Love the color!!! 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Personalized serviceI really like the hair color and the service that goes along with it. Whenever I need to tweak the formula at all, they are ready to make any changes neended for me. I really like that they listen to what I am saying. I Would recommend this service anytime. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
custom hair colorI can tell it is a richer color than before. I think its going to work out better. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
ConvenientI like the convenience of the product the color is good just not thrilled with shampoo and conditioner. I don't feel like if cleans my hair good enough. Other then that I do tell people about eSalon. I even go to the site with them. 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
good colorIt is fine but I do think my hair is being damaged a little. color is a bit dark but lasts a long time. thanks 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
Didn't cover my gray...The whole purpose was to cover my grays and it didn't... I'm not happy that I put chemicals all over my virgin hair and followed all directions very carefully to find that my gray didn't even get covered... What the heck? 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
Respuesta de nuestros expertosKristin - We're sorry that your most recent color order did not meet your expectations. Upon reviewing your profile, we see that we have credited your account with one complimentary hair color credit. Once your order processes, your colorist will review your comments and make any necessary adjustments to better suit your needs. We look forward to crafting your reformulation for better gray coverage. |
Not good gray coverageI like the color fine but this dye just didn't cover all the grays, even though i followed the directions exactly 0 de 0 personas encontraron este comentario útil. ¿Y tú? |
|
|
Respuesta de nuestros expertosJenn - We apologize that you were disappointed by the gray coverage of your hair color order. We have reviewed your account and see that we have received your feedback and, per our Satisfaction Guarantee, refunded you for your color. Again, we apologize that you were unsatisfied with your experience. |